12 Ocak 2023 Perşembe

Esnek Kumaştan Bluz Dikimi

Merhabalar,

Çok çok çok uzun bir aradan sonra tekrar buradayım.
Burayı ve bir şeyler üretmeyi seviyorum.

Üretmekten vaz geçmiyorum ama paylaşmak çoğu zaman zor geliyor :)
Artık doğum iznine ayrıldım. Mügemiz doğdu çok şükür:)

Artık 2 çocuk annesiyim:)
Allah isteyen herkese nasip etsin anneliği amin :)


Gelelim bu gün ki paylaşımıma...

Ben artık kalıp çıkarmaya da üşendiğimden bazı dikiş severleri takip ederek eski kalıplarla bir şeyler çıkartma yönüne gittim.



Bunlardan biri 2018 kasım burda dergisinin 113 nolu modeli.

Ben kalıplarımın üstüne mutlaka kalıbın bitmiş halini çizerim ki sonra kullanmak istediğimde bana çok kolaylık sağlıyor.


Şimdi bu kalıbı nasıl kullandığıma gelelim.

Kalıp kolsuz beli lastikli bir model.

Ben düz bir bluz çıkarmak istedim.  bu yüzden ön ve arka kalıbı düz bir şekilde yerleştirip istediğim uzunlukta kestim. Kol kısmına gelince kol açıklığı kalıpta belli olduğu için o açıklıktan bileğime kadar ölçüp düz bir kesim yaptım.


Yaka kısmı çok profesyonel olmadı ama bir kez daha diksem daha iyisini yapabilirim :)
İnstagram sağolsun :)


Bu da bitmiş hali.



Esnek kumaşı nasıl diktiğime gelince; zig zak dikiş kullandım ve sıkıntı yaşamadım.

Altta ki resimde görebilirsiniz.


Bu tip bol bluzlar benim favorim.
Özellikle kotların üstünde ön kısmı içeride kullanmakta çok şık oluyor :)



Ve sona geldik...


Her şey gönlünüzce olsun.

Yüzünüz hep gülsün :)


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar