7 Nisan 2015 Salı

Özel Tasarım Mobilyalar

Herkese merhabalar :)

Bu da nereden çıktı biz dikiş görmek istiyoruz diyebilirsiniz.
Ama benim psikolojim çok yorgun.
Bu yıl çok evlenen var bir sürü şey dikip dikip giyicem. Tabi ki bu dağın görünen kısmı.
İki iş arkadaşım birer ay arayla evleniyor belki aralarına 1 tane daha katılabilir.
Biri dikişten 2' si yakın akraba, 5' i uzak akraba, 2 nişan etti mi bana 12 elbise :D

Artık kolları sıvadım kumaşlarımı seçtim hızla dikiş dikip bir yandan her hafta düğünlere gitmeye de başladım.
Ama en çok gözüme takılan eve alınan mobilyalar oluyor nedense. Evler küçük mobilyalar büyük. tıkış tıkış evler ortaya çıkıyor. Allah bütün evlenenlere sabır versin ne diyelim :)

Aşağıda ki mobilyaların bazıları hiç tarzım değil ama şekil ve renk itibari ile gözlerimi alamadığımı itiraf etmeliyim :)


-1-

-2-

 -3-

-4-

 -5-

-6-

-7-
 -8-

-9-

 -10-

-11-

 -12-

 -13-

 -14-

-15-

-16-

-17


Ben 7-11-13-14 ' ü çok beğendim :)

Ya siz ???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar