14 Haziran 2018 Perşembe

Erenler Çarşamba Pazarı: Bu Hafta Ne Aldım???

Merhabalar...

Her seferinde çarşamba pazarını ne kadar çok sevdiğimi anlatıyorum. Artık sıkılmış bile olabilirsiniz. Yapacak bir şey yok çok seviyorum ve de anlatmaya devam edeceğim :)

Bizim pazarda kumaşlar ve dikiş malzemeleri ucuz. Tabi ki çok pahalı şeylerde var ama genel olarak her bütçeye uyuyor. Ucuz olan şeylerden biri de kıyafetler. Koton, zara, dilvin, lcw, defakto, mango,... gibi bir çok markanın ürünlerini (kıyafet,çanta,ayakkabı,takı,...) inanılmaz uygun fiyatlara bulabilirsiniz. 

Ben bu hafta kendime en çok beğendiğim markanın ürünlerini aldım. Koton!!!  
Tam tarzım. Genelde mağazasından alışveriş yaparım. Pazarda da denk gelince affetmedim ve birkaç parça kıyafet de aldım.

Bu siyah deri detaylı elbise Koton.
Fiyatı 15 TL 

Üstelik üstünde fiyat etiketi de vardı. %90 karlı bir alışverişti diyebilirim.


Bu mavi elbise de Koton.
Fiyatı 15 TL

Yine bunun üzerinde de yüksek fiyatlı etiketi vardı.



Bu iki bluzun hangi marka olduğunu bilmiyorum.
İkisinin fiyatı 7,5 TL




Ve bu siyah likralı kot Koton.
Fiyatı 10 TL

Keşke pazarda fiyatlar hep böyle olsa. Bazen defolu ürünler bile çok pahalı olurken bazen böyle etiketi üstünde hiç bir defosu olmayan parçalar oldukça iyi fiyata bulunabiliyor.
Kısacası bir kere pazara gidip pahalıya denk geldiyseniz pes etmeyin. 2 hafta pahalıysa 1 hafta ucuz olabilir :)

Neyse çok yazdım. 
Pazardan sadece kıyafet almadım tabi ki. 
Kumaşlar için ayrı bir yazı yazacağım.
Şimdilik bu kadar.

Hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar