13 Temmuz 2018 Cuma

Pazardan Kaç Liraya Hangi Kumaşları Aldım?

Merhabalar...

Bu aralar çarşamba günlerini kaçırmayıp bol bol pazara gittim.
Haliyle de bol bol kumaş aldım.
Her defasında Sakarya çarşamba pazarını öve öve bitiremiyorum.
Birisi bir gün plaket verse hayır demem yani :)


Şaka maka bu poşetler son çarşamba pazarı ganimetleri.
11 parça kumaş almışım. Kumaşlardan bazıları 3 mt - 2 mt bazıları da1 mt. Ebatları değişiyor.
Ama fiyatları harika!!!

Her bir parçanın fiyatı 2 TL!
Üstelik defosuz :)

Pazarcı amca kumaş topunun sonunu arkaya açtığı tezgaha atmış.
Ben genelde bu arka tezgahları hiç atlamam ve mutlaka bakarım ne var ne yok diye.

Tabi ki her zaman 1-2 liraya kumaş bulunmuyor. Bulduğumda da kaçırmamaya çalışıyorum :)



Bol kumaş resimli yazım başlıyor;



Bu üstte ki çok büyük bir parçaydı. Bol desenli krep kumaş.


Bu üstte ki de dikilince Kimono olabilir. Yine krep kumaş.


Bu pembeler nedense fotoğrafta farklı çıkıyor. Hafif elastik kumaş.


Bu minik ayakkabı desenli kumaş pamuklu ve tam bir gömlek kumaşı.
Bu hafta modeli kestim haftaya da dikerim.
O kadar büyük bir parça ki kalan kısmıyla bir bluz daha çıkar gibime geliyor.




Ve beni çok şaşırtan kadife şeritli kumaş.
Bayıldım rengine!
Enden elastik.
Kendisini uzun kalem etek yapmayı düşünüyorum.


Bu da yine büyük bir parça.
Pamuklu kumaş. bence çok güzel sade bir bluz çıkar.



Bu üstte ki yaklaşık 3 mt kadardı.
Şifon - krep arası bir kumaş.


Bu allı morlu pembe çiçekli kumaş da krep kumaş.
Krep kumaşları seviyorum dikimi insanı yormuyor.
Bu çiçekli kumaşı nedense daha çok sevdim:)


Bu üsteki görüldüğü üzere tam bir iş yerine uygun tarzda bluz veya gömlek olabilecek harika pamuklu bir kumaş.


Astarlık kumaş. Bulmuşken alıyım dedim.


Bu puantiyeli kumaş çok hafif esnek bir kumaş.
Elbise veya yine bluz olabilir diye düşünüyorum.


Ve son parça; Süet kumaş. Daha çok kışlık bir parça.
Pantolon veya etek olabilir diye düşünüyorum.

Elbiselere bayılıyorum ama günlük hayatımda pantolon üstüne bluz tercih ediyorum. Bu yüzden artık Bol bol bluz dikmeye başladım. Yakında diktiklerimi paylaşırım.

Bu arada Ağustos ayı sonu işe başlıyorum. 
Kağan'ı bırakıp işe gitmek çok zor olacak ama ne yapalım hayat şartları...

O yüzden bu aralar iş yerinde giyebileceğim bluzların dikimine ağırlık veriyorum.
Benden bu günlük bu kadar.

Diğer yazıda görüşmek üzere.
Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar