18 Eylül 2018 Salı

Yeğenimize Hediye Sepeti Yaptık


Merhabalar,

Yaz mevsiminin sıcak günlerini yavaş yavaş geride bırakıyor ve biraz da olsa hem serinleyip hem de ufak ufak üşümeye başlıyoruz.
Bu günlerde doğumdan sonra aldığım ücretsiz izin ve yıllık izinlerimi bitirerek artık çalışmaya başladım. Oğlumdan ayrılmak çok zor. Bütün şebekliklerini, yaramazlıklarını, gülücüklerini maalesef yakalayamayacağım. Doların yükselmesiyle her şeyin pahalılaşması, masrafların çoğalması derken işi bırakmam iyice imkansızlaştı. Umarım oğlum ileride bunları anlar.


Bu hüzünlü açılışın ardından neşeli bir başlangıç yapalım;
2 numaralı görümcem doğum yaptı ve nur topu gibi bir oğlan evladı oldu.
Bende onun bana yaptığı gibi bebiş için aldığım eşyaları mevlütte vermek üzere bir hediye paketi yapmaya karar verdim.


Öncelikle hasır bir sepet aldım.
Ve bebeğe ihtiyacı olabileceği eşyalar aldım,

Paketin içeriği;

-3 adet çorap
-2 adet bere
-2 adet pijama takımı(yazlık-kışlık)
-2 adet penye yelek
-1 adet yelekli pijama altı
-1 adet bebek yağı
-1 adet bebek şampuanı
-1 adet ıslak mendil
-1 adet penye battaniye 

İhtiyaçlar tecrübeyle sabittir :)


Gelelim paketin yapılışına;
-silikon tabancası
-mavi tül
-ve fiyonk için de kurdele


Eşyaları sepete yerleştirince öncelikle sepetin etrafını silikon yardımıyla kurdele ile çevirdim.
Sonra kurdele ile fiyonk yaptım. 


Aşama aşama fiyongun yapılışı;

1

2

3

4

En sonunda da mavi tülü sepetin altına koyup uçlarını sepetin üstünde birleştirdim.
Bil parça kurdela yardımıyla da onu fiyonk yaparak bağladım.


Ve hediye paketimiz hazır :)
Güzel günlerde kullanmaları dileğiyle ...

Bu yazımın sonuna geldim. Umarım işinize yarayabilecek bilgilerde paylaşmışımdır.
Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar