16 Mart 2018 Cuma

Aliexpresten Ne Aldım ? Nasıl Güvenli Ödeme Yaptım?


Merhabalar...

***Son alışverişimi anlattığım bu yazının sonunda ilk kez alışveriş yapacak olanlar için de tavsiyelerim var. Aklınıza takılanları da sorabilirsiniz. Yardımcı olmaya çalışırım. Mutlaka okuyun derim:)

Aliexpresi bir çok kişi biliyordur. Çin' den enteresan şeyler bulabileceğiniz ucuz alışveriş sitesi. 
Ucuz'du desek daha doğru olur :)
 Dolar ile alışveriş yapıldığı için şu günlerde çok cazibesi kalmadı diyebilirim.



Bu zamana kadar bir çok şey aldığımı söyleyebilirim. Aslında dolar düşük olsa çok daha fazlasını da alırdım:)

 Bu erekek saaatini dolar 2,80 civarındayken almıştım. 20-25 tl arasında bir fiyattı. Üstelik gelmesi aylarca bile sürmedi. 20 güne elime sorunsuz bir şekilde ulaşmıştı.

***Bunun için satıcının kaç olumlu puanı olduğuna çok dikkat edin ve mümkünse ürünün altına yapılan yorumları okuyun.

***Ve en önemlisi ürün elinize ulaşmadan parayı(ödemeyi) kesinlikle onaylamayın.


Ne geleceğini bilmeden sadece açıklamalarda yazanlara güvenerek verdiğimiz bu sipariş elimize ulaştığında "vay canına!" dedik . Bir sürü fonksiyonları olan (alarm,kronometre,ışık,tarih gibi özellikler) bu saatin kalitesine bayıldık. 

Denk gelirseniz mutlaka alın derim. Tabi ki şimdilerde fiyatı 50 tl civarıdır ama aynı özelliklerde kaliteli bir saati Türkiye de de 500 tl nin altına bulamayacağınız bir gerçektir.


Eşime hediye almıştım. Tabi ki favori saati oldu.
İncele incele bitiremedi :)


***Not: Aliexpres alışverişerinde İş bankası kredi kartım aracılığı ile internet şubesinden sanal kart oluşturuyorum.(Sanırım bir çok bankanın bu şekilde özellikleri var) Bu sayede bu kart için belirlediğim tl dışında alışveriş yapılamadığı gibi istediğim veya belirlediğim süre sonunda da kullanılamaz hale geliyor. Güvenli alışveriş yapmak isteyenlere tavsiyem olsun :)

Aliexpres alışverişi konusunda sormak istediğiniz bir şey olursa yorum olarak yazabilirsiniz. Elimden geldiğince yardımcı olurum.

Şimdilik bu kadar.
Başka bir yazı da görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar